你是美麗的

SO MUCH CHANGES IN TWO YEARS

Årskurs sju... *suck* hade en "kawaii" period då och det är super pinsamt att kolla igenom photografier från 2011. Ja helst skulle jag nog gömma år 2011 under sängen :D
 
Sedan blev det sommar och så började jag på åttan. När jag kollade in mappen från 2012 började jag längta tillbaks så mycket så det gör ont. Jag saknar verkligen 2012. Minns ärligt talat inte så mycket från 2012 men minns att julen var super mysig och sommaren var härlig ^^
 
Och nu mitt gott folk har vi kommit till år 2013. Året hittills har varit super med två Justin Bieber konerter, en super bra sommar, en turkiet resa, Piteå med fotbollslaget, och äntligen går jag på nian, sista året i grundskolan. 
 
 
 
 





Remember me?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Konst ~ Musik ~ Fotografering ~ 1998
  • OM MIG