你是美麗的

When our hearts are heavy burdens We shouldn’t have to bear alone

Stjärnorna har varit framme nästan hela veckan. Jag kan inte förklara hur mycket jag är fascinerad av rymden full av stjärnor och galaxer och planeter och svarta hål och hela vårt universum och tanken på att maskhål och multiversum troligtvis existerar gör mig av någon orsak så otroligt lycklig. Liksom hur otroligt är inte det att det enda som håller oss kvar här är jordens tyngdkraft, och då vi ser upp (eller ner, kanske det är vi som är uppe) på stjärnorna så visar universum oss en liten liten liten del av sin oändlighet. Ahhh jag bara älskar rymden.
 
Bestämde mig för att gå ut och frysa i min pyjamas i ett par minuter för att fotografera och titta på stjärnorna. 





Remember me?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Konst ~ Musik ~ Fotografering ~ 1998
  • OM MIG