你是美麗的

GOING PLACES WHERE YOU DON'T BELONG

De senaste dagarna har sett ut ungefär såhär;
Då jag i tisdags var på väg till skolan så råkade jag halka och på samma gång så bestämde sig mitt högra knä att hoppa ur led. Så blev att försöka ta sig fram till skolhälsovårdaren, och därifrån skickade hon mig till Kyrkoesplanadens hälsostation. Hörde inte dit, men eftersom hon tyckte att mitt fall var ganska så akut så skickades jag till det närmaste som fanns. Long story short, de tog inte in mig eftersom jag inte var från rätt område, så skickades tillbaka till hälsovårdaren, och till slut hamnade jag på akuten. 
 
Värsta på hela dagen var nog inte att knä for ur led, men sprutan jag var tvungen att få IN I MITT KNÄ???????? Jenni, snart 18 år, tog det här ungefär lika bra som en 3 åring. 
 
Nåväl, blev då röntgen och vänterumssittande, och efter halva dagen var jag befriad, men måste gå med kryckor. Efter 3 dagar med kryckor och minimalt promenerande så kan jag nog säga att min rygg känns som om jag vore 70 år. 





Remember me?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Konst ~ Musik ~ Fotografering ~ 1998
  • OM MIG